Objednávky prijaté najneskôr 17. decembra do 10:00 hod. vyexpedujeme ešte do Vianoc. Objednávky prijaté po tomto termíne budeme expedovať od 6. januára 2025.zobraziť menej ZISTIŤ VIAC
zobraziť viac ZISTIŤ VIACNajčastejšie otázky
Po – Pi: | 7:00 – 16:00 |
S čím potrebujete poradiť?
Objednávka
-
Stav svojej objednávky môžete zistiť tu.
helpOsobný odber u nás vo firme.
Je nám ľúto, ale presný čas vám nedokážeme oznámiť. Vyčkajte, prosím, na výzvu e-mailom na odber.
helpDodanie tovaru dopravcom na adresu
O stave doručenia objednávky Vás budeme pravidelne informovať.
Dodania je spravidla do 2 až 4 pracovných dní. -
Zmenu alebo storno objednávky je možné vykonať dovtedy, kým nie je vystavená faktúra.
helpZmena spôsobu platby alebo dodania
Použite, prosím, náš kontaktný formulár. Ak sa vám nepodarilo zaplatiť, môžete platbu zmeniť v používateľskom účte.
helpZmena produktu
Zmeniť produkt v objednávke je možné len v prípade, že nie je odovzdaná dopravcovi. V opačnom prípade je potrebné objednávku stornovať a urobiť objednávku novú. Použite, prosím, náš kontaktný formulár.
-
Použite, prosím, náš kontaktný formulár.
Máte u nás účet? Prihláste sa a my všetko vyplníme za vás.
Kontaktný formulárZmena údajov
-
help
Zmenil som IČO, DIČ, IČO DHP
Ak ste zmenili IČO alebo DIČ, je potrebné sa u nás znovu registrovať pod iným e-mailom. Ak chcete používať súčasný e-mail, napíšte nám.
helpZmenil som IČO, DIČ, IČO DPH a chcem históriu svojich objednávok v novom účte.
Túto možnosť vám umožňujeme. Použite, prosím, náš kontaktný formulár.
Máte u nás účet? Prihláste sa a my všetko vyplníme za vás.
Kontaktný formulárOtázky k tovaru
-
Máte záujem o tovar, ktorý aktuálne nemáme v ponuke? Ak je to v našom odbore podnikania, váš podnet radi prediskutujeme.
Máte u nás účet? Prihláste sa a my všetko vyplníme za vás.
Kontaktný formulárReklamácia
-
V prípade, že ste svoju zásielku dostali poškodenú, postupujte, prosím, podľa návodu Ako postupovať pri preberaní zásielky.
Máte u nás účet? Prihláste sa a my všetko vyplníme za vás.
Kontaktný formulárPochvala/Sťažnosť
-
Páčilo sa vám niečo na našich stránkach. Poradil vám niekto správne? Podeľte sa s nami o vaše postrehy. Poteší nás to.
-
Niečo sme zanedbali? Niekto z nášho tímu vám dostatočne nepomohol? Dajte nám vedieť, aby sme mohli služby zlepšovať a nabudúce ste mohli byť spokojný.
Máte u nás účet? Prihláste sa a my všetko vyplníme za vás.
Kontaktný formulárFaktúry a platby
-
Ak máte faktúru po splatnosti, vo svojom účte nájdete faktúru v PDF vrátane platobných informácií. Ak máte otázky týkajúce sa fakturácie, píšte na: fakturace@eobal.sk, poprípade volajte: +421 222 205 815
Máte u nás účet? Prihláste sa a my všetko vyplníme za vás.
Kontaktný formulár