Najčastejšie otázky

Zákaznícke centrum
907 330 389
Zákaznícke centrum je vám k dispozícii:
Po – Pi: 7:00 – 15:30

S čím potrebujete poradiť?

Objednávka

  • Stav svojej objednávky môžete zistiť tu.

    help

    Osobný odber u nás vo firme.

    Je nám ľúto, ale presný čas vám nedokážeme oznámiť. Vyčkajte, prosím, na výzvu e-mailom na odber. 

    help

    Dodanie tovaru dopravcom na adresu

    O stave doručenia objednávky Vás budeme pravidelne informovať.
    Dodania je spravidla do 2 až 4 pracovných dní.

  • Zmenu alebo storno objednávky je možné vykonať dovtedy, kým nie je vystavená faktúra.

    help

    Zmena spôsobu platby alebo dodania

    Použite, prosím, náš kontaktný formulár. Ak sa vám nepodarilo zaplatiť, môžete platbu zmeniť v používateľskom účte.

    help

    Zmena produktu

    Zmeniť produkt v objednávke je možné len v prípade, že nie je odovzdaná dopravcovi. V opačnom prípade je potrebné objednávku stornovať a urobiť objednávku novú. Použite, prosím, náš kontaktný formulár.

  • Použite, prosím, náš kontaktný formulár.

Máte u nás účet? Prihláste sa a my všetko vyplníme za vás.

Kontaktný formulár

Zmena údajov

  • help

    Zmenil som IČO, DIČ, IČO DHP

    Ak ste zmenili IČO alebo DIČ, je potrebné sa u nás znovu registrovať pod iným e-mailom. Ak chcete používať súčasný e-mail, napíšte nám.

    help

    Zmenil som IČO, DIČ, IČO DPH a chcem históriu svojich objednávok v novom účte.

    Túto možnosť vám umožňujeme. Použite, prosím, náš kontaktný formulár.

Máte u nás účet? Prihláste sa a my všetko vyplníme za vás.

Kontaktný formulár

Otázky k tovaru

  • Máte záujem o tovar, ktorý aktuálne nemáme v ponuke? Ak je to v našom odbore podnikania, váš podnet radi prediskutujeme.
     

Máte u nás účet? Prihláste sa a my všetko vyplníme za vás.

Kontaktný formulár

Reklamácia

  • V prípade, že ste svoju zásielku dostali poškodenú, postupujte, prosím, podľa návodu Ako postupovať pri preberaní zásielky.

Máte u nás účet? Prihláste sa a my všetko vyplníme za vás.

Kontaktný formulár

Pochvala/Sťažnosť

  • Páčilo sa vám niečo na našich stránkach. Poradil vám niekto správne? Podeľte sa s nami o vaše postrehy. Poteší nás to.

  • Niečo sme zanedbali? Niekto z nášho tímu vám dostatočne nepomohol? Dajte nám vedieť, aby sme mohli služby zlepšovať a nabudúce ste mohli byť spokojný.

Máte u nás účet? Prihláste sa a my všetko vyplníme za vás.

Kontaktný formulár

Faktúry a platby

  • Ak máte faktúru po splatnosti, vo svojom účte nájdete faktúru v PDF vrátane platobných informácií. Ak máte otázky týkajúce sa fakturácie, píšte na: fakturace@eobal.sk, poprípade volajte: +421 907 330 389.

Máte u nás účet? Prihláste sa a my všetko vyplníme za vás.

Kontaktný formulár