Dočasné prerušenie expedície objednávok v termíne od 6.4. až 9.4.2021. Ospravedlňujeme sa za predĺženú dobu dodania. Pre viac informácií rozkliknite.zobraziť menej

zobraziť viac ZISTIŤ VIAC

Ako postupovať pri preberaní zásielky

Naším cieľom je dodať vám vždy nepoškodený tovar, ktorý ste si objednali, vo výbornej kvalite a čo najrýchlejšie je to možné. Ak však napriek tomu dostanete poškodený alebo nesprávny tovar, postupujte, prosím, podľa týchto inštrukcií, v závislosti od situácie:

Pri preberaní tovaru si všimnete poškodený obal

Požiadajte vodiča o prepravný protokol a zapíšte tam, že bol obal pri preberaní poškodený (vrátane krátkeho opisu rozsahu poškodenia). Tovar odporúčame na mieste skontrolovať. Ak je poškodený, vôbec ho nepreberajte a dajte nám to vedieť prostredníctvom e-mailu info@eobal.sk

Po rozbalení zásielky ste zistili, že zaslaný tovar nesúhlasí (zámena tovaru)

Zavolajte nám, prosím, na tel. číslo: +421 907 330 389. Zámenu tovaru budeme ihneď riešiť.
Pracovný čas: pondelok – piatok 7:00 – 15:30

Po rozbalení zásielky ste zistili, že tovar je poškodený

Dajte nám to čo najrýchlejšie vedieť. Veľmi nám pomôže, keď bez zbytočného omeškania poškodený tovar nafotíte a zašlete na adresu: reklamace@eobal.sk.

Čo a ako vyfotiť:

1. Poškodený tovar (tak, aby bolo vidieť poškodenie)
2. Adresnú etiketu zásielky
3. Prepravný obal alebo obalové materiály, v ktorých bola zásielka prepravovaná
4. Prípadné poškodenie prepravného obalu

Návod na nafotenie na stránkach nášho zmluvného prepravcu.

Reklamačný poriadok našej spoločnosti Servisbal Obaly s.r.o.