Ako postupovať pri preberaní zásielky

Naším cieľom je dodať vám vždy nepoškodený tovar, ktorý ste si objednali, vo výbornej kvalite a čo najrýchlejšie je to možné. Ak však napriek tomu dostanete poškodený alebo nesprávny tovar, postupujte, prosím, podľa týchto inštrukcií, v závislosti od situácie:

Pri preberaní tovaru si všimnete poškodený obal

Požiadajte vodiča o prepravný protokol a zapíšte tam, že bol obal pri preberaní poškodený (vrátane krátkeho opisu rozsahu poškodenia). Tovar odporúčame na mieste skontrolovať. Ak je poškodený, vôbec ho nepreberajte a dajte nám to vedieť prostredníctvom e-mailu info@eobal.sk

Po rozbalení zásielky ste zistili, že zaslaný tovar nesúhlasí (zámena tovaru)

Zavolajte nám, prosím, na tel. číslo: +421 907 330 389. Zámenu tovaru budeme ihneď riešiť.
Pracovný čas: pondelok – piatok 7:00 – 15:30

Po rozbalení zásielky ste zistili, že tovar je poškodený

Dajte nám to čo najrýchlejšie vedieť. Veľmi nám pomôže, keď bez zbytočného omeškania poškodený tovar nafotíte a zašlete na adresu: reklamace@eobal.sk.

Čo a ako vyfotiť:

1. Poškodený tovar (tak, aby bolo vidieť poškodenie)
2. Adresnú etiketu zásielky
3. Prepravný obal alebo obalové materiály, v ktorých bola zásielka prepravovaná
4. Prípadné poškodenie prepravného obalu

Návod na nafotenie na stránkach nášho zmluvného prepravcu.

Reklamačný poriadok našej spoločnosti Servisbal Obaly s.r.o.